Friday, February 20, 2015

Due Date Change on Tone Essay:  2nd RD due Mon, Mar 6 -- Final due Fri, Mar 6

Monday, 23 Feb:  SSR; Issue group on Friday; 1st rough draft -- go through on own and begin revising/editing process
HOMEWORK:  2nd rough draft "close to final" for peer review on Mon, Mar 2; Issue Group prep for Fri, Mar 6.

Wednesday, 25 Feb:  SSR; timed write - rhetorical strategies; work on essay/questions/etc.
HOMEWORK:  2nd rough draft "close to final" for peer review on Mon, Mar 2; Issue Group prep for Fri, Mar 6.

Image result for music art imagesFriday, 27 Feb:  SSR-Issue set up; Issue Group presentation
HOMEWORK:  2nd rough draft "close to final" for peer review on Mon, Mar 2; Issue position paper w/notes due Mon-Wed, 2-3 Mar.







Issue Group - 5th - euthanasia articles





Issue Group - 6th - GMOs articles and video




And here is the video we wanted to include:

No comments:

Post a Comment